»Država se je z drugim tirom začela ukvarjati pred 22 leti in da je bila ta trasa izbrana med 17 različicami pred 14 leti.«
»Nadaljujejo se postopki umeščanja v prostor za dodatni tir na trasi novega drugega tira Divača-Koper.«
»Drugi tir bo leta 2026 funkcionalen.«
»Če pogledamo v druge države, so te smernice del javnega naročanja že dobro leto. Pri drugem tiru jih ni bilo. Te pa ne bi pomenile zaostanka pri drugem tiru.«
»Veseli nas, da država ne bo šla v 'španovijo' z Madžarsko in da bo drugi tir v celoti v lasti države.«
»Država se mora zdaj odločiti, kako bo drugi tir, ki je pomemben za državo, zgradila.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Kocka je padla, drugi tir se od danes naprej gradi.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Do konca leta 2025 bo skupaj z drugim tirom med Divačo in Koprom obnovljena celotna železniška proga od Kopra do Maribora.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju